لعنت اولسون سنه یالا دونیا....

خرید بک لینک

می دونی...خیلی خوبه کسی رو داشته باشی،

که براش مهم باشه لباست اتو شده باشه و کفشات برق بزنه

کسی که وقتی از راه میرسی دم در منتظرت باشه انگشتاشو فرو کنه لای موهات و زل بزنه تو چشماتو

وقتی دیر میای درو روت باز نکنه تا کلی التماس کنی می دونی ...

گاهی وقتا دلم برای دژبان های پادگان تنگ می شد

××کلبه ی تنهایی××...

ما را در سایت ××کلبه ی تنهایی×× دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت: 5:34

صفحه بندی