خوشــــــــــبختی داشتن کســـــی است
که بیشـــتر از خـــودش
تــ ــ ــ ــ ــو را بــخواهد
...
و
بیشـــتر از تــ ـ ـ ـ ـــو
هیــــ♥ــــــچ نخواهد
تــــــ♥ــــو ...
برایش تـــ ــ ــ ــمام زندگی باشی ...
#مهدی#
ما را در سایت ××کلبه ی تنهایی×× دنبال میکنید
برچسب: بوسه,گرفتن, نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 10:47