ﺗﺎ ﻭﻗﺘے☝️ﺍﺯ ﮐسیﻣﻄﻤﺌﻦ ﻧﯿﺴﺘے...ﺑﺎﻫﺎﺵﺧﺎﻃﺮﻩ ﻧســــﺎﺯ ؛ﺗــــــﻘــــــــاصﺧـــــﺎﻃـــــﺮﻩ....ﺟـﻨﻮنه... نوشته شده در جمعه دوم مهر ۱۳۹۵ ساعت 20:13 توسط ××ارتش شکست خورده×× | کلاه من راضی پوتین سربازی تو منو میشناسی....؟من شاهم اما از یه سرباز عاشق میترسم ××کلبه ی تنهایی××...ما را در سایت ××کلبه ی تنهایی×× دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3


سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست
گر در این خلوت بمیرم هیچ کسی آگاه نیست
من در این دنیا ندارم جز سایه همدمی
که این رفیق نیمه راه هم گهی وقتا نیست
××کلبه ی تنهایی××...ما را در سایت ××کلبه ی تنهایی×× دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49
خعلی دل تنگم
دل تنگ اون نگاهاش
دل تنگ صداش
دیدنش ....
هووووووف
خیلی گذشته... خیلی بینمون فاصلست
لعنت به این دنیا وهرچی داره ونداره
اخ که نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده
دارو دیووونه میشم
لعنتی
نمیری از یادم
تو مادر شدی
اما عشقت هنوز یه سربازه
××کلبه ی تنهایی××...ما را در سایت ××کلبه ی تنهایی×× دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75

خوشــــــــــبختی داشتن کســـــی است
که بیشـــتر از خـــودش
تــ ــ ــ ــ ــو را بــخواهد
...
و
بیشـــتر از تــ ـ ـ ـ ـــو
هیــــ♥ــــــچ نخواهد
و
تــــــ♥ــــو ...
برایش تـــ ــ ــ ــمام زندگی باشی ...
#مهدی#
××کلبه ی تنهایی××...