
فلانی ؟ میدانی ؟
میگویند رسم زندگی چنین است :
می آیند . . .
می مانند . . .
عادت می دهند . . .
و میروند . . . و تو در خود می مانی
و تو تنها می مانی . . .
راستی نگفتی ؟
رسم تو هم چینین است ؟
مثل همه فلانی ها ؟
ما را در سایت ××کلبه ی تنهایی×× دنبال میکنید
برچسب: میدانی , فلانی جان,هی فلانی میدانی, نویسنده: بازدید: 45